Polityka prywatności
Polityka Prywatności strony Park Linowy Kudowa
Niniejsza Polityki Prywatności wskazuje zasady na jakich przetwarzane są dane osobowe Gości, tj. osób pozostawiających swoje dane osobowe za pośrednictwem witryny www.parklinowykudowa.pl lub odwiedzających Park Linowy Kudowa Agnieszka Jurewicz i pozostawiających tam dane osobowe.
1. Dane i kontakt do Administratora i Inspektora Ochrony Danych
Administratorem danych osobowych Gości odwiedzających Park Linowy Kudowa, osób zakładających konto on-line, dokonujących zakupu biletów do Parku Wodnego (stacjonarnie lub on-line), aplikujących o pracę w Parku Wodnym, zapisujących się na newsletter, zgłaszających pytania, reklamacje lub kontaktujących się w innych sprawach z Parkiem Linowym Kudowa, a także wyrażających chęć otrzymywania ofert od Parku Linowego Kudowa jest właściciel Parku Linowego Kudowa Agnieszka Jurewicz z siedzibą w Kudowie-Zdrój, 57-350, ul. Słone 17/2, NIP
8831213719, REGON 891 110 135, e-mail:kontakt@parklinowykudowa.pl tel.: +48 669 160 098.
W przypadku usług udostępnianych Gościom w Parku Linowym Kudowa, dokonywania rezerwacji lub zakupu noclegów w Park Linowy Kudowa (stacjonarnie lub on-line), chęci otrzymywania ofert od Park Linowy Kudowa, aplikowania o pracę w Park Linowy Kudowa, zakwaterowania w Park Linowy Kudowa, zgłaszania pytań, reklamacji lub kontaktowania się w innych sprawach z Park Linowy Kudowa jest ten sam administrator danych osobowych.
Każdy z Administratorów zwany jest z osobna dalej „Administratorem” lub łącznie „Administratorami”.
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych możesz kontaktować się poprzez następujące kanały komunikacji: pisemnie, elektronicznie bądź telefonicznie, z wykorzystaniem powyższych danych kontaktowych.
Administratorzy danych powołali Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: kontakt@parklinowykudowa.pl lub korespondencyjnie pod adresem ul. Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych.
2. Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?
1. Operacje wykonywane z użyciem danych osobowych Gości Parku Linowego Kudowa są realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej zwane: „Rozporządzenie” lub „RODO”) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Według Rozporządzenia dane osobowe są to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (czyli konkretnej osobie dorosłej lub dziecku), takie jak np. imię i nazwisko czy numer identyfikacyjny (PESEL, numer klienta w systemie,
numer rezerwacji), lub adres e-mail, numer telefonu, wizerunek.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
a. przetwarzane zgodnie z prawem; mając na uwadze założenia art. 5 Rozporządzenia, stosujemy przy tym zasady: zgodności z prawem, rzetelności i przejrzystości,
ograniczenia celu, minimalizacji danych, prawidłowości, ograniczenia przechowywania oraz integralności i poufności, a także adekwatności do celu przetwarzania.
b. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
c. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
d. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
2. Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na podstawach prawnych wskazanych w RODO, przy czym nie zawsze jest to zgoda na przetwarzanie danych osobowych. RODO dopuszcza przetwarzanie danych także na innych podstawach prawnych, niż zgoda, w zależności od celu przetwarzania danych. W dalszej części Polityki prywatności opisujemy, na jakich podstawach Administrator przetwarza Twoje dane w konkretnym przypadku.
3. Cele i podstawy prawne oraz okres przechowywania
Dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu:
1. realizacji usług świadczonych przez Administratora, umożliwienia korzystania z konta on-line, prawidłowej realizacji umowy o zakup biletów (do Parku Wodnego lub noclegu w Parku Linowym Kudowa), w tym identyfikacji osoby kupującej/rejestrującej konto on-line/logującej się na koncie on-line, przyjęcia formularza zamówienia, dokonania rezerwacji, rozliczenia płatności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy zawartej z klientem w formie elektronicznej w przypadku założenia konta lub zakupu biletów on-line, zawartej na miejscu w przypadku zakupu w lokalizacji, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą̨, przed zawarciem umowy).
Dane przechowywane są przez okres nie dłuższy niż okres przedawnienia roszczeń.
W przypadku konta on-line dane będą przechowywane do czasu usunięcia konta.
W przypadku zakupu biletów VIP, na których umieszczony został wizerunek Gościa, Administrator w celu potwierdzenia tożsamości osoby korzystającej ze w.w. biletu może poprosić Gościa o okazanie dowodu tożsamości. Przetwarzanie danych następuje wówczas wyłącznie poprzez operację jednorazowego przejrzenia (okazania stosownego dokumentu osobie upoważnionej). Jest to jednorazowa operacja, bowiem po niej przedmiotowe dane nie są przetwarzane przez Administratora (co oznacza, że Administrator nie przechowuje danych ujawnionych na dokumencie tożsamości).
2. Realizacji usług świadczonych przez Administratora w postaci usługi Chatbot umożliwiającej Użytkownikowi w szybki i łatwy sposób uzyskanie informacji na temat produktów i usług Administratora, uzyskanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Usługa Chatbot jest usługą elektroniczną realizowaną w celu zapewnienia Użytkownikowi kontaktu z Administratorem. Usługa dostępna jest na stronie internetowej Administratora oraz w jego mediach społecznościowych (np. w aplikacji Messenger).
Administratorem danych osobowych Użytkownika przetwarzanych w ramach korzystania z usługi Chatbot jest Administrator. W ramach usługi Chatbot, w celu weryfikacji Użytkownika oraz realizacji usługi, mogą być przetwarzane taki dane jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, wizerunek.
Dane Użytkownika będą przetwarzane w celu prowadzenia komunikacji z Administratorem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi); jak również w celu marketingowym, jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na kierowanie do niego treści marketingowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z udzieloną zgodą (podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Administratora).
Dane przechowywane są przez okres nie dłuższy niż okres przedawnienia roszczeń.
3. bieżącego kontaktu w sprawie dokonanego zakupu, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń (w tym windykacji), kontaktu w innych sprawach dotyczących usług, odpowiedzi na żądania, zapobiegania oszustwom - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (te cele stanowią tzw. prawnie uzasadnione interesy Administratora).
Dane przechowywane są przez okres nie dłuższy niż okres przedawnienia roszczeń.
W przypadku bieżących kontaktów i braku wzajemnych uprawnień i obowiązków wynikających z umowy/usługi dane będą przechowywane nie dłużej, niż przez 2 lata.
4. marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych (w szczególności ofert) naszych lub dotyczących naszych partnerów, na adres poczty elektronicznej lub telefonicznie, jeżeli Klient wyraził na to zgodę (w szczególności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji lub składania zapytania przez formularz kontaktowy) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych do przesyłania informacji handlowej w formie elektronicznej lub telefonicznej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłanie takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem.
Dane będą przechowywane do czasu odwołania zgody.
5. w przypadku pozostawienia na koncie klienta po zalogowaniu na stronie www dobrowolnie: daty urodzenia – będziemy ją wykorzystywać do celów marketingowych, w tym przesyłania informacji o specjalnych promocjach urodzinowych lub zniżkach – za wyrażoną zgodą (art. 6
ust. 1 lit. a RODO).
Dane będą przechowywane do czasu odwołania zgody.
6. w przypadku pozostawienia na koncie klienta po zalogowaniu dobrowolnie informacji w zakresie: płci, kraju – będziemy wykorzystywać je do celów analizy danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes).
Dane będą przechowywane do czasu ich usunięcia przez użytkownika konta, nie dłużej niż do czasu usunięcia konta.
7. w przypadku zapisania się na newsletter – przesyłania informacji przydatnych dla użytkowników o tym, co się dzieje na bieżąco w Parku Linowym Kudowa – na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane będą przechowywane do czasu odwołania zgody.
8. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest marketing bezpośredni prowadzony w formie tradycyjnej (papierowej) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Wobec takiego przetwarzania przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu.
Dane będą przechowywane do czasu wniesienia sprzeciwu.
9. realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w przypadku monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Obiektu (Park Linowy Kudowa). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest w przypadku monitoringu wizyjnego zapewnienie bezpieczeństwa osób (ochrona życia lub zdrowia) lub mienia, a w przypadku nagrań monitoringu – dodatkowo udowodnienie zaistniałych zdarzeń - ze względu na charakter świadczonych usług przez Administratora oraz stref wyłączonych z użytku z uwagi na zagrożenie życia i zdrowia.
W zakresie monitoringu wizyjnego teren obiektu objęty jest monitoringiem wizyjnym prowadzonym przez Administratora. Przetwarzanie danych następuje w zakresie wizerunku bądź innych informacji identyfikujących lub umożliwiających identyfikację danej osoby (np. daty pobytu/zdarzenia, elementu ubioru, wykonywanych czynności, jakie zostaną zarejestrowane przez kamery tego systemu). Dane z nagrań monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres 3 dni od dnia sporządzenia nagrania. W przypadku, w którym nagrania będą̨ stanowić dowód w postepowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator poweźmie wiadomość, iż̇ mogą̨ one stanowić dowód w postepowaniu, termin ten ulegnie przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia takiego postepowania.
10. realizacji umowy zawartej z Gościem o świadczenie usługi dostępu do Park Linowy Kudowa (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w przypadku zautomatyzowanego przetwarzania danych poprzez połączenie danych z monitoringu wizyjnego na terenie Park Linowy Kudowa z systemem identyfikacji opasek Gości, z wykorzystaniem indywidualnego numeru opaski Gościa. Elementem realizacji umowy zawartej z Administratorem jest w przypadku takiego połączenia danych identyfikacja klienta przebywającego w lokalizacji, wykazanie zapoznania się z obowiązującymi na obiekcie regulaminami (rejestracja obrazu podczas podpisywania dokumentu), umożliwienie dostępu do właściwych stref Park Linowy Kudowa.
Dane będą przechowywane przez okres 30 dni od czasu zakończenia wizyty w Park Linowy Kudowa.
11. określenia i weryfikacja prawa do zniżki na zakup biletów lub potrzeb specjalnych uzależnionych od kondycji Gości:
Administrator, pomimo braku takiego obowiązku prawnego, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Gości i przewiduje możliwość nabycia biletów zniżkowych. Poniżej
przedstawiamy rodzaje biletów zniżkowych oraz sposób potwierdzenia danych, które są niezbędne w poszczególnych przypadkach. W celu przyznania zniżki w zależności od przypadku niezbędna jest nam odpowiednio:
a) data urodzenia — bilet dla dzieci, bilet dla seniora;
b) informacja potwierdzająca niepełnosprawność - bilet dla osoby niepełnosprawnej;
c) informacja potwierdzająca ciążę — bilet dla kobiety w ciąży;
Przetwarzanie danych w przypadkach opisanych w lit. „a”-„c” następuje wyłącznie poprzez operację jednorazowego przejrzenia (okazania stosownego dokumentu przez osobę ubiegającą się o zniżkę osobie sprzedającej bilety w kasie biletowej). Jest to jednorazowa operacja, bowiem po niej przedmiotowe dane nie są przetwarzane przez Administratora (co oznacza, że Administrator po wyżej opisanej jednorazowej czynności okazania nie dysponuje przedmiotowymi danymi).
Przy czynności okazania możliwe jest wykorzystanie dostępnej u Administratora danych nakładki maskującej, chyba że okazywany dokument jest w innym formacie niż dostępna nakładka. Dane opisane w przypadkach lit. „a”-„c” są przetwarzane w celu przyznania zniżki na wniosek osoby ubiegającej się o zniżkę (lub działającej w jej imieniu) — odpowiednio:
a) w przypadku biletu opisanego w lit. „a” powyżej — po wykazaniu przez daną osobę stosownego uprawnienia do przyznania zniżki przed zawarciem umowy (podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia, czyli przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy zawartej z Gościem lub do podjęcia działań́ na żądanie osoby, której dane dotyczą̨, przed zawarciem umowy),
b) w przypadku biletów opisanych w lit. „b” i „c” powyżej — poprzez czynność dobrowolnego, wyraźnego, konkretnego, świadomego i jednoznacznego okazania
stosownego dokumentu potwierdzającego uprawnienie do przyznania danej osobie zniżki (podstawą prawną przetwarzania w zakresie danych dotyczących zdrowia jest art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia, czyli wyraźna zgoda (przy czym jej wyrażenie jest niezbędne do realizacji omawianego celu, tj. weryfikacji uprawnienia do biletu zniżkowego), a w zakresie danych zwykłych podstawa jest tożsama jak w lit. „a” powyżej, tj. art. 6 ust. 1 lit. b).
Uzupełniającym celem przetwarzania danych jest prowadzenia sprawozdawczości finansowej Administratora, bowiem zasadą jest sprzedaż biletów normalnych (w zakresie ilości sprzedanych biletów zniżkowych).
Dane przechowywane są przez okres nie dłuższy niż okres przedawnienia roszczeń.
12. udzielenia pomocy medycznej w Parku Linowym Kudowa znajduje się punkt pomocy medycznej. Dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia pierwszej pomocy lub pomocy medycznej zgodnie z zasadami Rozporządzenia (w tym zgodnie z zasadą proporcjonalności). Podstawą prawną przetwarzania danych — w zakresie danych dotyczących zdrowia — jest odpowiednio:
a) art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia, tj. wyraźna zgoda osoby (zgoda taka może zostać udzielona również ustnie), której dotyczą dane (lub przez jej przedstawiciela ustawowego).
b) art. 9 ust. 2 lit. c Rozporządzenia, tj. przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, a osoba,
której dane dotyczą, jest fizycznie lub prawnie niezdolna do wyrażenia zgody.
Dane takie przechowywane będą przez okres 24 miesięcy.
13. w zakresie punktu rzeczy znalezionych:
W Parku Linowym Kudowa i na terenie wioski Parku Linowym Kudowa znajduje się punkt rzeczy znalezionych. Dane osobowe w tym zakresie przetwarzane będą, zgodnie z zasadami art. 5 Rozporządzenia, w celu wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych uregulowanego w ustawie z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych w zakresie obowiązków i praw znalazcy oraz przechowującego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane przechowywane są przez okres nie dłuższy niż rok kalendarzowy od momentu znalezienia.
14. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W ramach procesów rekrutacyjnych obejmujących zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Administrator oczekuje przekazywania danych osobowych (np. w CV lub życiorysie) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W razie, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany przepisami prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych. W przypadku, gdy przesłane aplikacje będą zawierać informacje nieadekwatne do celu, jakim jest rekrutacja, nie będą one wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.
W ramach procesów rekrutacyjnych obejmujących zatrudnienie na innej podstawie niż umowa o pracę, przetwarzanie danych osobowych kandydata oparte jest na zgodzie kandydata (at. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych.
Proces rekrutacji składa się z kilku etapów, podczas których ma miejsce przetwarzanie danych osobowych kandydatów: wstępna selekcja otrzymanych aplikacji, kontakt z wybranymi kandydatami, wybór pracownika. W przypadku wyrażenia przez kandydata zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych w przyszłych rekrutacjach, podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala na przetwarzanie danych osobowych na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu rekrutacji będą przetwarzane do czasu zakończenia bieżącego procesu. W przypadku wyrażenia przez kandydata zgody na przetwarzanie jego danych dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych, Administrator będzie je przetwarzał do czasu cofnięcia zgody, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia ich przeslania.
15. prowadzenia kont/fanpage na portalach społecznościowych. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, TikTok). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania użytkowników o aktywności Administratora i promowania różnego rodzaju wydarzeń, produktów a także w celu komunikacji z użytkownikiem za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności w mediach społecznościowych (komentarz, wiadomość, chat, zaproszenie, reakcja). Podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promowaniu własnej marki.
Dane będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników odwiedzających poszczególne profile Administratora w mediach społecznościowych znajdują się na tych profilach.
4. Odbiorcy danych, przysługujące uprawnienia i inne informacje
Jednocześnie wskazujemy, iż:
a) przysługuje prawo do żądania od każdego Administratora z osobna: dostępu do danych osobowych dotyczących Gościa, którego dane dotyczą, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
b) w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na postawie oświadczenia o wyrażeniu zgody (podstawa prawna odpowiednio: art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a)) - Gość wyrażający taką zgodę ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych przez każdego z Administratorów z osobna w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
c) podanie danych do celów wskazanych w Polityce Prywatności jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do wykonania zobowiązań lub praw opisanych przez
Administratora. Podanie danych do faktury dotyczy danych określonych wprost w przepisach prawa. Konsekwencją niepodania danych do celów określonych w
Polityce Prywatności i stanowiących jednocześnie wymóg umowny jest odpowiednio brak możliwości skorzystania z usługi, nabycia biletu zniżkowego, brak możliwości nabycia zdjęcia/gadżetu z wizerunkiem Gościa z danej atrakcji/urządzenia, brak udzielenia pomocy medycznej w sytuacji w której osoba mogła udzielić zgody, brak możliwości rozpatrzenia reklamacji, etc., chyba ze przepisy prawa obligują do udzielenia takiej pomocy wbrew woli takiej osoby.
d) przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego — Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
e) że przewidywanymi odbiorcami danych osobowych Gości mogą być: podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora, a w szczególności:
podmioty wykonujące usługę fotografii wizerunku Gościa, podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne i świadczące usługi IT, podmioty świadczące
Administratorowi usługi ochroniarskie, doradcze, konsultacyjne, audytowe, marketingowe, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, w zakresie w jakim jest to
niezbędne do realizacji opisanych powyżej celów przetwarzania Państwa danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych będą ponadto podmioty uprawnione
na podstawie przepisów prawa (Policja, Straż Miejska, Poczta Polska, kurierzy, sąd, komornik, Urząd Skarbowy, itp.). Poza tym dane osobowe będą ujawnione
upoważnionym pracownikom lub współpracownikom Administratora;
f) że z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte;
g) że zgodnie z art. 118 Kodeku cywilnego termin przedawnienia roszczeń wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z
prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata. Z kolei zgodnie z art. 442 (1) Kodeksu cywilnego roszczenie o naprawienie szkody wyrządzonej czynem
niedozwolonym ulega przedawnieniu z upływem lat trzech od dnia, w którym poszkodowany dowiedział się albo przy zachowaniu należytej staranności mógł się
dowiedzieć o szkodzie i o osobie obowiązanej do jej naprawienia. Jednakże termin ten nie może być dłuższy niż dziesięć lat od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie
wywołujące szkodę. Jeżeli szkoda wynikła ze zbrodni lub występku, roszczenie o naprawienie szkody ulega przedawnieniu z upływem lat dwudziestu od dnia
popełnienia przestępstwa bez względu na to, kiedy poszkodowany dowiedział się o szkodzie i o osobie obowiązanej do jej naprawienia. W razie wyrządzenia szkody na osobie, przedawnienie nie może skończyć się wcześniej niż z upływem lat trzech od dnia, w którym poszkodowany dowiedział się o szkodzie i o osobie obowiązanej do jej naprawienia. Przedawnienie roszczeń osoby małoletniej o naprawienie szkody na osobie nie może skończyć się wcześniej niż z upływem lat dwóch od uzyskania przez nią pełnoletności.
h) W poszczególnych przypadkach zbierania danych Administrator, w razie konieczności i bez uszczerbku dla tej Polityki prywatności, przekazywać będzie
odrębne, dedykowane informacje dotyczące konkretnego procesu zbierania danych w takiej konkretnej sytuacji.
i) Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne
zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i
zrozumiały.
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 30 czerwca 2020 r.
Zamknij
Regulamin sprzedaży tras
[vc_row][vc_column width="1/4"][vc_wp_custommenu nav_menu="421" title="Obsługa klienta" el_class="consumer-support"][vc_wp_custommenu nav_menu="423" title="Przydatne" el_class="consumer-support"][/vc_column][vc_column width="3/4"][vc_column_text]
Regulamin sprzedaży online biletów wstępu Parku Linowego Kudowa
Regulamin obowiązujący od dnia 1 czerwca 2023 r.
I. Postanowienia ogóle
- Internetowy System Sprzedaży prowadzony jest przez Park Linowy Kudowa Agnieszka Jurewicz wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, pod numerem REGON: 891 110 135, NIP: 8831213719, adres: ul. Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój, za pośrednictwem strony internetowej www.parklinowykudowa.pl
- Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Internetowy System Sprzedaży, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Regulamin udostępniany jest w sposób nieodpłatny za pośrednictwem serwisu internetowego umożliwiającego pozyskanie, odtworzenie, utrwalenie oraz wydrukowanie treści Regulaminu, w celu zagwarantowania Klientowi możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.
- Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa polskiego. Treść Regulaminu, w przypadku dokonania prze Kupującego zakupu biletu online, stanowi treść zawartej pomiędzy stronami Umowy.
- Niniejszy Regulamin stanowi regulamin stosownie do postanowień art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy zdnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344, t.j. z dnia 3.03.2020).
- Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Internetowego Systemu Sprzedaży, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zakończenie sprzedaży biletów na dany dzień za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży w przypadku gdy na dany dzień została sprzedana maksymalna liczba biletów zapewnianiająca bezpieczny pobyt gości na terenie Parku Wodnego bądź w innych przypadkach wskazanych przez Sprzedającego.
II. Definicje
Formularz Zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.parklinowykudowa.pl, umożliwiający złożenie Klientowi Zamówienia.
Internetowy System Sprzedaży lub
Serwis – zespół urządzeń informatycznych w tym również oprogramowania umożliwiające świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedającym, znajdujące się w serwisie internetowym Sprzedającego.
Internetowy Serwis Płatności – Płatności za trasy obsługiwane są przez DialCom24 Sp. z o.o. Adres firmy: 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15NIP 781-173-38-52, REGON 634509164 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, za pośrednictwem portalu internetowego www.przelewy24.pl.
Konsument – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych (działająca za zgodą opiekuna prawnego), która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sprzedający – Park Linowy Kudowa Agnieszka Jurewicz wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem REGON: 891 110 135, NIP: 8831213719, adres: ul. Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój.
Klient - osoba fizyczna (w tym również konsument), osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży ze Sprzedającym.
Konto – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Internetowym Systemie Sprzedaży, oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu Umów sprzedaży oraz indywidualnych informacji o zakupach dokonanych przez Użytkownika w Internetowym Systemie Sprzedaży.
Newsletter – Usługa elektroniczna pozwalająca Użytkownikowi na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Użytkownika adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Sprzedającego, a dotyczących Produktów dostępnych za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży.
Bilet – potwierdzenie zawarcia ze Sprzedającym umowy na skorzystanie z usługi w określonym terminie (przez co należy rozumieć także wskazaną na Bilecie datę), godzinach i datach otwarcia obiektu. W przypadku braku informacji dotyczącej ilości osób korzystających z usługi, Bilet upoważnia do korzystania z usług wyłącznie jedną osobę.
Park Linowy - Park Linowy Kudowa – nie zadaszony park linowy położony w miejscowości Kudowa-Zdrój, gmina Kudowa-Zdrój, powiat Kłodzki.
Produkt – dostępna za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży usługa sprzedaży biletów wstępu do Parku Wodnego.
Rejestracja – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Internetowym Serwisie Sprzedaży.
Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży biletów, określający zasady i warunki sprzedaży biletów wstępu do Parku Wodnego.
Regulamin Obiektu - regulamin obowiązujący na terenie Parku Wodnego, dostępny na terenie obiektu oraz na stronie www.parklinowykudowa.pl.
Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Internetowego Systemu Sprzedaży.
Grupa zorganizowana - za grupę zorganizowaną w Parku Linowym Kudowa uważa się grupy powyżej 10 osób korzystające z atrakcji Parku.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające liczbę osób oraz termin.
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży biletu lub dodatkowych produktów w ramach oferty (jeżeli została przewidziana taka możliwość on – line) zawarta między Klientem, a Sprzedającym za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedającego na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży polegająca na możliwości zakupu Biletów oraz na możliwości założenia konta Użytkownika, a także na możliwości subskrypcji Newslettera.
III. Rejestracja
- Rejestracja w Internetowym Systemie Sprzedaży jest dobrowolna i bezpłatna.
- W celu dokonania Rejestracji w Serwisie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Serwisu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
- Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu Rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:
Imię i Nazwisko,
adres e-mail,
hasło.
- Opcjonalnie przy dokonywanej rejestracji, można wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera informującego Użytkownika o promocjach i nowościach w serwisie i wysyłanego na adres mailowy podawany przy Rejestracji.
- Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza Rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika.
- W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu Rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z
rzeczywistością.
- W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu Rejestracji ulegną zmianie po dokonaniu Rejestracji, Użytkownik jest proszony o ich aktualizację.
IV. Rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedający umożliwia za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży:
- zapoznanie się z ofertą Sprzedającego,
- zawieranie Umów sprzedaży,
- założenie i prowadzenie Konta oraz
- korzystanie z Newslettera.
- Świadczenie Usług elektronicznych na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Świadczenie Usługi elektronicznej, o której mowa w niniejszym Rozdziale III pkt 1 (b) przez Sprzedającego jest płatne, a wszelkie prowizje i opłaty są wliczone w cenę Biletu.
- Świadczenie Usługi elektronicznej, o której mowa w niniejszym Rozdziale III pkt 1 (a), (c) i (d) przez Sprzedającego jest nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie Usług elektronicznych polegających na prowadzeniu Konta w Internetowym Serwisie Sprzedaży oraz świadczenia Usługi Newsletter zawarte są na czas nieoznaczony z możliwością rezygnacji przez Użytkownika z w/w usług w dowolnym czasie ize skutkiem natychmiastowym.
- Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia poprzez odpowiedni formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania składania Zamówienia przez Klienta.
- Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Internetowego Serwisu Sprzedaży w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Internetowego Serwisu Sprzedaży poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Internetowego Serwisu Sprzedaży niezamówionej informacji handlowej.
- Użytkownik zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Zakup Biletów za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży jest możliwy pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient spełnia następujące, minimalne wymagania techniczne: (a) urządzenie końcowe Klienta jest podłączone do sieci Internet, (b) Klient posiada aktywne konto poczty elektronicznej (email), (c) na urządzeniu końcowym Klienta zainstalowane jest oprogramowania w postaci przeglądarki internetowej, (d) Klient posiada drukarkę do wydruku czarno-białego bądź telefon lub urządzenie mobilne (typu smartfon, tablet, e-czytnik) obsługujące pliki pdf umożliwiające późniejsze wygenerowanie zakupionego Biletu online.
- Internetowy System Sprzedaży umożliwia jednorazowa zakup nie więcej niż 14 Biletów na dany dzień. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości Biletów dostępnych przy jednorazowym zakupie w określonych terminach.
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży Biletów, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia w sposób wskazany przez Sprzedającego. Klient zobowiązany jest do wprowadzania niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia, które zostały wskazane w Internetowym Systemie Sprzedaży jako pola wymagane.
- W celu dokonania Zamówienia należy dokonać wyboru Biletu/Biletów udostępnionych w Internetowym Systemie Sprzedaży, wskazać ilość, konkretną datę, w której Bilet będzie obowiązywać, uzupełnić o preferowane parametry wymienione w formularzu, zaakceptować niniejszy Regulamin, Politykę Prywatności oraz Regulamin Obiektu, podejmując kolejne czynności techniczne będące następstwem pojawiających się informacji lub komunikatów.
- Cena Biletu uwidoczniona na stronie Internetowego Systemu Sprzedaży podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, wszelkie prowizje i opłaty. W przypadku zamówienia kilku sztuk Biletów, ceny poszczególnych Biletów zostaną zsumowane. Ostateczna cena zakupionych Biletów oraz całkowita wartość Zamówienia znajduje się w podsumowaniu Zamówienia, w polu „do zapłaty” i jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji.
- Cena Biletu uwidoczniona na stronie Internetowego Serwisu Sprzedaży jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Internetowym Serwisie Sprzedaży, które mogłyby się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać bezpośrednio poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (www.parkofpoland.com) – 24 godziny na dobę przez cały rok, z zastrzeżeniem że Bilet może być kupiony najwcześniej na następny dzień kalendarzowy po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone.
- Proces zakupu Biletów składa się z następujących etapów:
- wyboru terminu / terminów na który/-e Bilet jest zakupywany,
- wyboru zakresu usług jakie mają być dostępne Klientowi na terenie Parku Wodnego na podstawie Biletu,
- wyboru wariantu cenowego Biletu (jeżeli jest udostępniony w Serwisie),
- wyboru ilości Biletów,
- uzupełnienia danych Klienta: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz innych wyświetlonych w postaci pól z wymogiem uzupełnienia treści,
- wyboru formy płatności za bilety: przelew online, Karta płatnicza lub inne wskazane w Serwisie,
- zaakceptowania niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Regulaminu Obiektu,
- złożenia przez Klienta Zamówienia online, dokonania zapłaty za Zamówienie za pośrednictwem Internetowego Systemu Płatności (aby proces został przeprowadzony poprawnie niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Systemu płatności online),
- otrzymania przez Klienta potwierdzenia realizacji transakcji w postaci informacji wysłanej na podany przez Klienta podczas zakupu adres e-mail.
- w przypadku grup zorganizowanych rezerwacja terminu jest potwierdzana przez obsługę Parku Linowego Kudowa informacją w formie elektronicznej uwzględniającą: nazwę grupy, dokładny termin (data i godzina) przybycia grupy, ilość uczestników, wysokość zadatku, numer konta, na który należy wpłacić zadatek, dane osoby do kontaktu, email, numer telefonu.
- Klient jest zobowiązany zweryfikować poprawność wprowadzonych przez siebie danych osobowych oraz teleadresowych oraz zgodność informacji umieszczonych w potwierdzeniu Zamówienia z danymi zawartymi w złożonym przez Niego Zamówieniu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta błędnych lub nieprawdziwych danych w Formularzu Zamówienia online, bądź niezapoznania się z Regulaminem.
- Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa jedynie przed zatwierdzeniem płatności.
- Zamówienie tworzone jest w momencie kliknięcia w przycisk "Kupuję i płacę”. Do momentu potwierdzenia płatności bilety znajdują się w ogólnodostępnej puli i mogą zostać zakupione przez inną osobę.
- Od chwili przekierowania do Internetowego Serwisu Płatności Klient ma 10 minut na skuteczne sfinalizowanie transakcji, które odnotowane jest za pośrednictwem Internetowego Systemu Płatności. W przypadku gdy Internetowy Serwis Płatności nie zarejestruje do tego czasu płatności, zamówienie wraca do ogólnie dostępnej puli usług, w sytuacji gdy środki wpłyną po tym czasie, zostaną zwrócone automatycznie do Klienta w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych.
- Warunkiem zakupu Biletu (Biletów) objętych danym Zamówieniem za pośrednictwem Internetowego Serwisu Sprzedaży jest zapłata wskazanej w podsumowaniu Zamówienia ceny całkowitej za Bilet (Bilety) poprzez płatność online. Internetowy System Sprzedaży zapewnia poniższe możliwości płatności online:
karta kredytowa,
przelew internetowy,
BLIK.
- Szczegółowe informacje o warunkach płatności i przelewów internetowych znajdują się w Regulaminie Przelewy24 na stronie www.Przelewy24.pl.
- Wystawienie za zakupione Bilety faktury VAT na firmę następuje na żądanie Klienta przez wybranie opcji Chcę fakturę VAT i podanie danych firmy, w tym numeru NIP. W przypadku niewybrania opcji Chcę fakturę VAT wystawiona zostanie faktura VAT bez numeru NIP. Faktura VAT zostanie automatycznie przesłana na adres e-mail wskazany przez Klienta.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Internetowego Systemu Sprzedaży nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa
- Sprzedający może zamieszczać na stronie Internetowego Systemu Sprzedaży treści reklamowe.
- Sprzedający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych błędnych lub nieprawdziwych.
V. Bilety
Zakupione Bilety są przekazywane Klientowi drogą e-mailową, w formacie pdf (bilet drukowany, przeznaczony do samodzielnego wydruku przez Klienta). Klient winien zakupiony bilet wydrukować lub dokonać jego okazania na ekranie urządzenia elektronicznego w celu zeskanowania kodu QR, widniejącego na bilecie w kasie biletowej obiektu. Zeskanowanie kodu QR oznacza wykorzystanie Biletu.
Klient posiadający bilet ulgowy zobowiązany jest przy wejściu na teren Parku Wodnego okazać aktualny dokument uprawniający do zniżki lub umożliwić przeprowadzenie odpowiednich kontroli wzrostu przez pracownika Parku Wodnego (w zależności od rodzaju ulgi). W przypadku braku potwierdzenia przez Klienta uprawnienia do skorzystania z biletu ulgowego (m.in. brak lub nieokazanie odpowiedniego dokumentu, odmowa przeprowadzenia kontroli wzrostu lub przekroczenie dopuszczalnego wzrostu), Klient nie może skorzystać z biletu ulgowego, chyba, że uiści dopłatę do pełnej ceny biletu. Brak wykazania przez Klienta prawa do skorzystania z biletu ulgowego nie uprawnia go do możliwości zwrotu biletu.
Bilet:
- Bilet przesyłany jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas składania Zamówienia po potwierdzeniu poprawności transakcji przez operatora płatności udostępnianych w Serwisie metod płatności.
- Bilet należy okazać przy kasach w Parku Linowego Kudowa.
- Wiadomość e-mail z potwierdzeniem dokonania zakupu Biletów oraz załączonym plikiem PDF zostanie wysłana niezwłocznie po potwierdzeniu transakcji płatniczej. W przypadku braku wiadomości w głównym folderze konta pocztowego, zaleca się sprawdzenie folderu „SPAM” oraz pozostałych folderów, a w dalszej kolejności kontaktowanie się z Parkiem Linowym Kudowa: e-mail: kontakt@parklinowykudowa.pl.
- Bilet zawiera unikalny kod QR będący identyfikatorem wstępu. Sprzedający przestrzega Klienta, a Klient przyjmuje do wiadomości, aby NIE UDOSTĘPNIAĆ BILETU OSOBOM POSTRONNYM, gdyż kody zawarte na bilecie są ważne tylko przy pierwszym skanowaniu, jakiekolwiek udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje unieważnienie biletu i będzie traktowane jako próba oszustwa. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na teren Parku Linowego Kudowa wszystkim posiadaczom biletów o tych samych kodach.
- Ze względów bezpieczeństwa w trakcie kontroli Biletów pracownik Parku Linowego Kudowa może dodatkowo poprosić Klienta o okazanie dokumentu tożsamości w celu potwierdzenia danych podanych podczas zakupu.
- Bilet umożliwia wejście jednorazowe w określonym na bilecie dniu.
- Bilet nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony może zostać uznany przez Sprzedającego za nieważny.
VI. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym: tj. prowadzenie Konta i korzystanie z Newslettera.
- Użytkownik może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową usługę o świadczenie Usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@parklinowykudowa.pl, lub pisemnie na adres: Park Linowy Kudowa, Kudowa-Zdrój, ul. Słone 17/2.
- Sprzedający może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w przypadku gdy Użytkownik obiektywnie lub uporczywie narusza Regulamin, a w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o wypowiedzeniu.
- Na drodze porozumienia stron, Sprzedający i Użytkownik mogą rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi drogą elektroniczną w każdym czasie.
- Wypowiedzenie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez Sprzedającego lub Użytkownika nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania Umowy.
VII. Zmiana, odstąpienie od umowy
- Z zastrzeżeniem ograniczeń przewidzianych poniżej Klientowi przysługuje uprawnienie do jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany umowy polegające na zmianie:
- - terminu pobytu w Parku Linowym Kudowa, lub
- - rodzaju Biletu (bilet na jedno przejście trasy, bilet na przejście trasy bez limitu przejść), lub
- - zakresu uprawnień związanych z Biletem (ograniczenie lub rozszerzenie tras Parku Linowego Kudowa, do których Klient będzie miał dostęp).
Prawo to przysługuje o ile:
a. żądanie zmiany terminu lub rodzaju Biletu lub zakresu uprawnień związanych z Biletem zostanie zgłoszone nie później niż do godziny 20.00 dnia poprzedzającego dzień realizacji Biletu,
b. w przypadku zmiany terminu - nowy termin powinien być przewidziany na dowolny dzień z kalendarza rezerwacyjnego dostępnego w Serwisie, z wyłączeniem dni wskazanych w pkt I ppkt 8 oraz dni, w których Sprzedający wyłączył możliwość korzystania z Parku Linowego Kudowa lub jego odpowiednich części,
c. żądanie zostanie skutecznie dokonane w Serwisie po zalogowaniu się na Koncie lub bez takiego logowania, po podaniu numeru Biletu i adresu e-mailowego, którego użyto podczas realizacji pierwotnego zamówienia , przy czym w przypadku zmiany rodzaju Biletu na jedno przejście na bilet na przejście bez limitu przejść lub w przypadku rozszerzenia uprawnień związanych z Biletem (rozszerzenie o inne niż dotychczas strefy Parku Linowego Kudowa), do skutecznego dokonania zmiany konieczne będzie dokonanie dopłaty różnicy w cenie Biletu, i dodatkowo
d. w każdym przypadku zmiany terminu lub rodzaju Biletu lub zakresu uprawnień związanych z Biletem - zapłata opłaty dodatkowej w wysokości 0 zł tytułem kosztów operacyjnych i administracyjnych naliczana od każdego Biletu, którego zmiana dotyczy, z wyjątkiem biletów dla dzieci w wieku 0-3 lata.
e. Klient otrzyma mailowe potwierdzenie dokonanej zmiany.
- W przypadku, gdy na skutek dokonanej zmiany, o której mowa w pkt 1 powyżej, cena nowego Biletu będzie niższa niż cena Biletu dotychczas posiadanego przez Klienta, różnica zostanie zwrócona w formie voucheru na zakup usług w Parku Linowym Kudowa. Voucher będzie ważny przez okres 12 miesięcy od dnia dokonania zwrotu różnicy w cenie Biletów na rzecz Klienta.
- Zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020.287 t.j. z dnia 21.02.2020) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Bilet zakupiony w Serwisie nie podlega zwrotowi, za wyjątkiem przypadku zamknięcia na stałe przez Sprzedającego Parku Linowego Kudowa w terminie, w którym Bilet miał być wykorzystany.
- W przypadku zwrotu Biletu w sytuacji, o której mowa w ust. 4 powyżej, nastąpi zwrot kosztów zakupu za niewykorzystane Bilety. Zwrot taki będzie realizowany będzie w taki sam sposób jakiego użyto do zakupu Biletu.
- Sprzedający jest uprawniony do wypowiedzenia umowy, przy czym zobowiązany jest do wskazania ważnej przyczyny. W takim przypadku niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałych okolicznościach wysyłając wiadomość na adres e mail wskazany w Formularzu Zamówienia, z informacją o zmianie terminu lub zwrocie pieniędzy. Środki pieniężne zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od poinformowania Klienta.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji terminu dla grupy zorganizowanej zadatek nie zostaje zwrócony lub zostaje zwrócony w części, zgodnie z poniższymi kryteriami: – rezygnacja 14 dni przed planowanym przyjazdem grupy – Park Linowy Kudowa zwraca 100% pobranego zadatku
– rezygnacja 7 dni przed planowanym przyjazdem grupy – Park Linowy zwraca 80% pobranego zadatku
– rezygnacja 3 dni przed planowany przyjazdem grupy – Park Linowy zwraca 50% pobranego zadatku
– rezygnacja 24h przed planowanym przyjazdem grupy – Park Linowy nie zwraca pobranego zadatku.
VIII. Reklamacja
- Zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży, określone są w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740, t.j. z dnia 8.10.2020).
- Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania (zwane dalej „zgłoszeniem reklamacyjnym”) można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@parklinowykudowa.pl lub pisemnie na adres Park Linowy Kudowa Agnieszka Jurewicz, ul. Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane teleadresowe Klienta oraz opis przyczyny reklamacji.
- Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres. W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług za pośrednictwem Internetowego Systemu Płatności, Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@parklinowykudowa.pl. Odpowiedź Sprzedającego w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
IX. Spory
- Rozstrzygnięcie wszelkich sporów wynikających lub związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego na podstawie niniejszego Regulaminu powstałe pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który nie jest Konsumentem lub z umową zawartą na odległość pomiędzy ww. Stronami zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo dla Sprzedającego.
- W przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów);
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej również dostępny jest na stronie internetowej. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
X. Ochrona Danych Osobowych
- Internetowy System Sprzedaży stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Par Linowy Kudowa Agnieszka Jurewicz wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem REGON: 891 110 135, NIP: 8831213719, adres: ul. Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój („Administrator”).
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa, w tym przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Dane Klienta są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa w następujących celach:
- w celu zawarcia umowy na odległość lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, w celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących i ciążących na Sprzedającym: w tym w celach księgowych, podatkowych, reklamacyjnych, w celu przekazania informacji na żądanie organu państwowego na podstawie przepisów szczególnych, np. policji, prokuraturze, sądowi (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami osób, których dane dotyczą.
- Sprzedający informuje, że Klient ma prawo:
- do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;
- w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na postawie oświadczenia o wyrażeniu zgody, osoba wyrażająca taką zgodę ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- Dane osobowe są przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów opisanych w ust. 4 powyżej.
- Dalsze informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce Prywatności opublikowanej na stronach https://parklinowykudowa.pl/polityka-prywatnosci/.
XI. Pliki „cookies”
Internetowy System Sprzedaży używa plików „cookies”. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Internetowego Systemu Sprzedaży. Zawartość plików „cookies” nie pozwala na identyfikację Klienta. Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Dalsze informacje o plikach „cookies” znajdziesz w Polityce Cookies.
XII. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia całego niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz.U. z 2020 r. poz. 344, t.j. z dnia 3.03.2020),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2020.287 t.j. z dnia 21.02.2020),
- Ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740, t.j. z dnia 8.10.2020).
- Sprzedający może dokonywać zmian w Regulaminie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich umieszczenia na stronie www.parklinowykudowa.pl. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się poprzedni Regulamin (obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte).
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Zamknij
Rozporządzenie Ochrony Danych Osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (Informacja RODO)
W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej RODO informujemy, że:
Przysługujące prawa
Przysługujące uprawnienia Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Park Linowy Kudowa Agnieszka Jurewicz, ul.Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój (dalej: Park Linowy Kudowa)
Jak możesz uzyskać informację o swoich danych osobowych?
- Możesz skontaktować się nami pisząc na adres e-mail: kontakt@parklinowykudowa.pl
- Kierując tradycyjną korespondencję na adres ul. Słone 17/2, 57-350 Kudowa-Zdrój z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych
Cele pozyskania i przetwarzania Twoich danych osobowych
Twoje dane osobowe będziemy pozyskiwać i przetwarzać wyłącznie w celu prawidłowej realizacji umowy o założenie konta, a w przypadku dokonywania zakupów na stronie jako zalogowany użytkownik – także umowy na zakup biletów, produktów fizycznych po przez sklep internetowy lub zakwaterowania, w tym: identyfikacji osoby rejestrującej się/logującej, kupującej, przyjęcia formularza rejestracji lub zamówienia, dokonania rezerwacji, rozliczenia płatności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy zawartej z klientem w formie elektronicznej lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) bieżącego kontaktu w sprawie dokonanego zakupu, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, określenia prawa do zniżki na zakup biletów i ewentualnej obsługi konta lub potrzeb specjalnych uzależnionych od kondycji klientów, obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO (te cele stanowią tzw. prawnie uzasadnione interesy administratora).
w przypadku dokonywania zakupów - wykonania obowiązków prawnych związanych z prawem z zakresu rachunkowości czy podatków – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości dotyczących w szczególności archiwizacji danych na potrzeby księgowe
w przypadku pozostawienia na koncie klienta po zalogowaniu dobrowolnie: daty urodzenia – będziemy ją wykorzystywać do celów marketingowych, w tym przesyłania informacji o specjalnych promocjach urodzinowych lub zniżkach – za wyrażoną zgodą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
w przypadku pozostawienia na koncie klienta po zalogowaniu dobrowolnie informacji w zakresie: płci, kraju – będziemy wykorzystywać je do celów analizy danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes).
przesyłania informacji marketingowych, w szczególności ofert naszych lub dotyczących naszych partnerów, w formie elektronicznej lub telefonicznej – zgodnie z wyrażoną nam zgodą – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgodę można odwołać w każdym czasie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem
w przypadku zapisania się na newsletter – przesyłania informacji przydatnych dla użytkowników o tym, co się dzieje na bieżąco w Parku – na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO
Czy przetwarzamy Twoje dane w sposób zautomatyzowany?
Nie będziemy przetwarzać Twoich danych w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie. W ramach świadczonych przez Park Linowy Kudowa usług korzystamy z plików cookies, tylko poprzez obserwacje i analizę ruchu na naszej stronie, jednak w ramach tych czynności nie przetwarzamy danych osobowych w rozumieniu RODO.
Kto może być odbiorcą Twoich danych?
Twoje dane możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je przetwarzać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności będą to podmioty: uprawnione do otrzymania Twoich danych na podstawie przepisów prawa. Dostęp osób upoważnionych i odbiorcy Dane osobowe będą ujawnione pracownikom lub współpracownikom firmy, jak też następującym kategoriom odbiorców:
- podmiotom udzielającym wsparcia firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia, bądź
- podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Twoje dane jesteśmy zobowiązani przechowywać przez okres wskazany w przepisach prawa lub gdy jest to konieczne do prawidłowego prowadzenia przez nas działalności gospodarczej np.: dane związane z wykonaniem umowy: do czasu przedawnienia roszczeń dokumenty księgowe: do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawa podatkowa stanowi inaczej. dane dla celów marketingowych w przypadku przetwarzania danych na podstawie: zgody – do czasu jej wycofania; prawnie uzasadnionego celu – do czasu wniesienia sprzeciwu.
w przypadku danych osobowych związanych z prowadzeniem konta on-line – do czasu jego usunięcia
zawartej umowy na zakup biletów lub zakwaterowania – do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń (6 lat)
w przypadku danych osobowych dotyczących zawartej umowy i dokonywanych w jej zakresie transakcji – do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń (6 lat)
w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celach marketingowych za zgodą – do czasu odwołania zgod
Czy podanie przez Ciebie danych jest obowiązkowe?
Podanie przez Ciebie danych jest konieczne do zawarcia umowy, jej wykonania oraz rozliczenia. W pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Wymóg podania danych i konsekwencje
Wymóg podania danych i konsekwencje ich nie podania Podanie danych osobowych oznaczonych jako wymagane jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy o zakup biletów i/lub korzystanie z konta. Podanie innych danych jest dobrowolne i brak ich podania nie wywołuje negatywnych konsekwencji. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Zamknij